16t

Dzisiaj pojechałam do warzywniaka na rowerze, były szparagi, arbuz, truskawki, brokuł, młoda marchew, koperek, pietruszka, kalarepa, jabłka.. BARDZO smakują mi owoce i warzywa, my body knows how to choose wisely 😉 brzuszek boli mniej, zgagi też już prawie ma. Używam siemienia lnianego i może to jego zasługa. Na twarz też bo skóra taka wysuszona. Zaczęłam też jogę i lekkie ćwiczenia ciążowe, plecy mniej dokuczają 😍 czuję się fizycznie na prawdę lepiej! Brzuch widać trochę ale jeszcze totalnie do ukrycia.

3 dni temu wywiercili mi na ogrodzie studnię. Teraz szukam jakiejś pompy głębinowej. Może uda się już podlać pomidory w przyszłym tygodniu 🙂

Jak zawsze mam dużo stresu, niepewność z przyszłym mieszkaniem i tym co będzie – przeraża mnie to. Nie przygotowywujesz się za bardzo, boję się przyszłości.. Swój dom planuje podzielić na pół, z osobnymi wejściami, żeby mieć prywatny kąt. Bardzo tego potrzebuję! Spokoju.

Leave a Reply

